Félelemterápia
X
COVID-19 Tájékoztatás

A szabadulószobánk a vírushelyzet alatt is várja a látogatókat!

Jelen helyzetre való tekintettel kiemelt lépéseket tettünk a látogatók, és a munkatársaink védelme érdekében. Rendszeres fertőtlenítést végzünk, és szigorúan betartjuk az aktuális hatósági ajánlásokat. Arra törekszünk, hogy megteremtsük a személyes, fenntartható és biztonságos szórakozás lehetőségét.

Továbbra is várunk szeretettel!

GYIK

Motel GYIK

Hol található pontosan a Motel Szabadulószoba?

Kisvárdán az Andy Vajna utca 1. szám alatt található épületünk, melyet a Várkerti Stadion irányából tudtok személygépkocsival megközelíteni. Épületünk egy egyszintes, fehér épület a focipálya mellett.

Több szoba is található benne?

A Motel szabadulószoba 9 egymást követő motelszobából áll, mely szobák a különöstől egészen a megdöbbentőig tartó skálán mozognak. A motelszobák képi és hangzásvilága a nyugalom megzavarására alkalmas, ami egyeseket érzékenyen érinthet. A játék ezen a 9 szobán keresztül halad, ezek nem különállóan foglalható pályák.

24 óra? Akkor egy teljes napot bent fogunk tölteni?

A Motel Szabadulószoba szlogenje utalás a játék legfontosabb feladványára. A játékosoknak 24 darab óra áll rendelkezésükre, hogy kijussanak 60 perc alatt.

Veszélyes?

Nem, a Motel szabadulószobája nem veszélyesebb, mint bármely hétköznapi tevékenység. Azonban aki klausztrofóbiától szenved, lehet, hogy nem tudná itt felhőtlenül jól érezni magát. Továbbá a szív és érrendszeri betegséggel, epilepsziával küzdőknek illetve a várandósoknak nem ajánlott.

Mennyi ideig tart a játék?

A játékidő 60 perc, de a játékosok ügyességétől függően előbb is sikerülhet teljesíteni a feladatokat és kijutni a Motelből. Ha lejárt az idő lekapcsolódnak a fények és a játékosok elhagyják a pályát. Hogy mennyi időtök van még a játékból, azt monitoron látjátok.

Kapunk segítséget játék közben? Mi történik, ha elakadunk, vagy nem merünk tovább menni?

A pályán található utasításokat követve, gondolkodás és a pálya kellő mértékű megfigyelése után minden feladat megoldható. Persze ha szükséges, kaphattok apróbb instrukciókat egy walkie-talkie-n keresztül. A kijutáshoz fejtörőkön át vezet az út, de természetesen, ha valaki nehezen viseli a bezártságot vagy bepánikol, lehetősége van a pálya elhagyására. A pálya egész területén kamerarendszeren keresztül figyeljük a játékot és a játékosokat, azért, hogy ha szükséges segítséget tudjunk nyújtani nektek, illetve eltántorítsunk mindenkit a szabályellenes viselkedéstől.

Hány fős csapatoknak ajánlott?

Ajánlott létszám a 2-4 fő.

Mi a helyzet akkor, ha mi többen vagyunk, mint 4 fő?

A pálya kialakítása miatt maximum 4 fő tud kellő aktivitással játszani, ezért az egy játékon belüli maximális létszámot semmilyen esetben sem tudjátok túllépni. Amennyiben többen érkeznétek a maximálisan meghatározott 4 főnél, akkor osszátok fel csapatotokat két vagy esetleg több csoportra, foglaljatok egymás utáni időpontokat és így nincs más dolgotok, mint egymás között eldönteni, hogy kik legyenek a kezdőcsapatban, illetve az utána következőkben. Ez a formáció arra is jó lehet, hogy egymás között versenyt rendezzetek, melyik csapat jut ki hamarabb.

Fel kell készülni a játékra?

Játékosainknak nem kell Alfred Hitchcock életéből és műveiből felkészülniük. Minden, amit tudnotok kell, a regisztrációkor kapott emailben szerepel! Figyelmesen olvassátok el! A játék kezdete előtt a játékmester hasznos információkkal lát majd el Titeket, hallgassátok figyelmesen!

Fényképezhetek a játék közben?

Nem. Megérkezésetekkor táblán is felhívjuk a figyelmeteket arra, hogy a motelszobákba telefont, testi sértésre és károkozásra alkalmas eszközt illetve világító eszközt bevinni tilos! Telefonjaitokat erre a célra kihelyezett trezorokban kell elhelyeznetek a motelszobáitok elfoglalása előtt.

Milyen korosztálynak ajánlott?

14 éves kortól 99 éves korig bátran ajánljuk a Motel Szabadulószobát bárkinek. 14 éven aluliak részére a feladatok összetettsége miatt nehézkes lehet a feladatmegoldás és emiatt lehet számukra kevésbé élvezetes a szabadulás. A programon 14. életévüket betöltött személyek is részt vehetnek. 14 és 16 éves kor között szülői felügyelet szükséges. 16 és 18 éves kor között a részvétel feltétele, hogy felnőtt is legyen a csapatban.

Milyen ruhában menjek?

Kényelmes öltözetben gyertek, ami nem akadályoz titeket a mozgásban, hiszen van, ahol szűk helyeken kell áthaladnotok.

Van lehetőség értékmegőrzésre?

Trezorokban történő értékelhelyezésre van csak lehetőség. A telefonjaitok trezorokban történő elhelyezése a játék megkezdésének a feltétele is egyben.

Hogyan lehet időpontot foglalni?

A https://felelemterapia.hu/ linkre kattintva a Motel menüpontban a Foglalás gombra kattintva tudtok időpontot foglalni.

Mennyivel előtte érkezzünk?

A Motelbe az időpontfoglaláskor megjelölt időpontban érkezzetek!

Mégsem tudunk elmenni a játékra, hogyan tudjuk jelezni?

Amennyiben mégsem felel meg számotokra a korábban lefoglalt időpont, vagy közbejött valami, akkor az info@felelemterapia.hu email címen tudjátok ezt jelezni felénk. Kérjük a Tárgy mezőben, vagy az emailetek elején jelöljétek meg, hogy a Motelbe történt foglalásotok időpontjában nem tudtok megjelenni.

Online vásároltam jegyet a szabadulószobába, ám mégsem tudunk elmenni. Mi a teendő?

Az info@felelemterapia.hu email címen jelezzétek, hogy a lefoglalt időpont mégsem megfelelő számotokra. A befizetett összeg nem vész el, lehetőségetek van egy másik időpontban felhasználni. FONTOS! A már rögzített foglalási feltételekkel (csapatlétszám) tudunk Titeket fogadni. Csak helyszíni készpénz fizetési lehetőség esetében van arra mód, hogy csapatotok létszáma csökkenjen vagy nőjön, nem túllépve a meghatározott maximális 4 fős létszámot.

Van-e lehetőség személyesen jegyet vásárolni?

Csak a weboldalon keresztül tudtok időpontot foglalni, személyes jegyvásárlásra nincs lehetőség.

 Van-e lehetőség ajándékutalványt vásárolni?

Természetesen igen. A Jegyárak alá görgetve találjátok Ajándékutalvány gombunkat. Ajándékutalványainkat online tudjátok megvásárolni, személyes vásárlásra nincs lehetőség.

 Ajándékba kaptam az ajándékutalványt, mi a teendőm?

Az ajándékutalvány sikeres megvásárlásáról szóló emailben egy telefonszámot is küldtük. A megajándékozottak ezt a telefonszámot tudják felhívni időpontfoglalás céljából. A játékra hozzátok magatokkal az ajándékutalványotokat is, ahol érvényesítés után elfoglalhatjátok motelszobáitokat! FONTOS! Annyian érkezzetek csak, ahány főre az ajándékutalványotok szól! Csak olyan csapatlétszámú csoportot áll módunkban beengedni, ahány főre szóló ajándékutalványt adtok át érvényesítésre a játékmesternél!

Kapok számlát az online vásárlásom után?

Sikeres vásárlás után azonnal megküldjük neked elektronikus formában az elkészült számlát.

Nem sikerül az időpontfoglalást rögzíteni, nem tudunk tovább jutni a fizetési oldalon! Mi lehet a baj?

Alapvetően négy csoportra lehet osztani a sikertelen vásárlások okait, indokait, lehet ez kártya jellegű hiba, a kártyához tartozó számlát érintő hiba, technikai, illetve kapcsolati jellegű probléma.

Kártya jellegű hibák

  • Ha első alkalommal próbáljuk a kártyát internetes fizetésre használni, könnyen előfordulhat, hogy a kártyánk nem is alkalmas interneten történő fizetésre, emiatt kapunk elutasítást.
  • Egy másik lehetséges ok, hogy a kártyakibocsátó banknál van letiltva a kártyánkon az internetes fizetés, leginkább biztonsági okokból fordulhat ez elő.
    Ebben a két esetben a legjobb, ha a kibocsátó bankunkhoz fordulunk információért.
  • A hibásan megadott kártyaadatokat is ide sorolhatjuk, ezt mindenképp ellenőrizzük a fizetés gomb megnyomása előtt.
    Megeshet, hogy a kártyánk már lejárt, emiatt utasít el minket a fizetési szolgáltató. Ezt elég könnyen ellenőrizni tudjuk a lejárati dátum alapján. A kártyán szereplő lejárati dátum hónapjának végéig elvileg még használható a plasztik darab, vásárlás előtt érdemes ezt is ellenőrizni.

Számla jellegű hibák


Ha anno számlanyitásnál, kártyaigénylésnél megadtunk napi limitet, figyeljünk arra, hogy a vásárlásnál költeni kívánt összeg ezt ne lépje túl, vagy ha már vásároltunk korábban ugyanazon a napon kártyánkkal, mindezek összege ne legyen a limit fölött, mivel ez könnyen visszautasításhoz vezethet.
Hó vége felé az is megeshet, hogy nincs már kellő fedezet a számlánkon a tranzakció lebonyolításához, ilyenkor szintén el lesz utasítva a próbálkozásunk. Természetesen hitelkártyáknál ez kicsit másként van, ott a hitelkeret szabja meg, hogy meddig nyújtózkodhatunk.

 

Technikai jellegű hiba


Itt relatíve sok minden lehet, különös ismertetőjele, hogy furcsa hibaüzenetet kap(hat)unk, a fizetőoldalról nem térünk vissza automatikusan a kereskedő oldalára, túl sokáig pörög a „homokóra”, és csak a back illetve a refresh (frissítés) gomb segítségével tudunk visszalépni, stb. Általában ilyenkor automatikusan sikertelen lesz a tranzakciónk, de a legjobb, ha ezt azonnal ellenőrizzük is netbankon keresztül, amennyiben rendelkezünk ilyen hozzáféréssel. Ilyenkor a fizetési szolgáltató megkeresése jelenthet megoldást, ők meg tudják mondani, hogy mi a hiba, illetve folyamatban van-e ennek elhárítása.

 

Kapcsolódási hiba


Hasonló a technikai jellegű hibához, túl sokáig kell várakozni fizetéskor, időtúllépés következik be, nem továbbítódnak az adataink valami apróbb hiba miatt, stb. Ilyenkor elméletben kaphatunk is valami hibaüzenetet, ami ezt leírja, általában megoldás, ha később újrapróbálkozunk.

MI A TEENDŐ?

Kártya- és számla típusú hibajelenségek esetén a számlavezető bankunkat érdemes felkeresni kérdéseinkkel. Szinte biztosan meg tudják mondani, miből ered a probléma, és hogy milyen teendőink vannak, ha sikeresen szeretnénk vásárolni.
Technikai illetve kapcsolati hibák esetén viszont azt kell felkeresnünk, akin keresztül a fizetést bonyolítottuk volna, persze ezt csak akkor érdemes, ha többszöri próbálkozás után is ugyanúgy hibát észlelünk.

Összefoglalva, ha sikeresen szeretnénk vásárolni kártyánkkal az interneten, a fizetés előtt bizonyosodjunk meg róla, hogy a kártyánk alkalmas a netes fizetésre, van elég pénz a számlánkon, nem léptük túl a napi limitet, és az adatok megadásánál figyeljünk arra, hogy minden pontosan szerepeljen a fizetési űrlapon, így nagy eséllyel nem érhet minket meglepetés.

 

Egyéb fontos tudnivalók?

Nem játszhat alkohol, drog, vagy egyéb tudatmódosító szer hatása alatt álló személy!

A Motel területén tilos a dohányzás!

A szabadulós játék területére mások testi épségét veszélyeztető tárgyat bevinni tilos!

A berendezésben okozott kárt a játékos köteles megfizetni!

Aranyszabály: ha valamihez csak feszegetve, erőltetve, rongálva lehet hozzájutni, akkor rossz nyomon jársz!

Mindenki saját felelősségére vehet részt a játékban.

 

Félelemterápia GYIK

Veszélyes?

Nem, a Félelemterápia szabadulószobája nem veszélyesebb, mint bármely hétköznapi tevékenység. Azonban aki klausztrofóbiától szenved, lehet, hogy nem tudná itt felhőtlenül jól érezni magát. Továbbá a szív és érrendszeri betegséggel, epilepsziával küzdőknek illetve a várandósoknak nem ajánlott.

 

Mennyi ideig tart a játék?

A játékidő 60 perc, de a játékosok ügyességétől függően előbb is sikerülhet teljesíteni a feladatokat és kijutni a labirintusból. Ha lejárt az idő lekapcsolódnak a fények és a játékosok elhagyják a pályát. Hogy mennyi időtök van még a játékból, azt monitorokon látjátok.

 

Kapunk segítséget játék közben? Mi történik, ha elakadunk, vagy nem merünk tovább menni?

A pályán található utasításokat követve, gondolkodás és a pálya kellő mértékű megfigyelése után minden feladat megoldható. Persze ha szükséges, kaphattok apróbb instrukciókat. A kijutáshoz fejtörőkön át vezet az út, de természetesen, ha valaki nehezen viseli a bezártságot vagy bepánikol, lehetősége van a pálya elhagyására. A pálya egész területén kamerarendszeren keresztül figyeljük a játékot és a játékosokat, azért, hogy ha szükséges segítséget tudjunk nyújtani nektek, illetve eltántorítsunk mindenkit a szabályellenes viselkedéstől.

 

Hány fős csapatoknak ajánlott?

Ajánlott létszám a 2-4 fő.

 

Fel kell készülni a játékra?

Erre a szabadulószobára garantáltan nem lehet felkészülni! Minden, amit tudnotok kell, a regisztrációkor kapott emailben szerepel! Figyelmesen olvassátok el!

 

Fényképezhetek a játék közben?

Nem. Megérkezésetekkor táblán is felhívjuk a figyelmeteket arra, hogy a labirintusba telefont, testi sértésre és károkozásra alkalmas eszközt illetve világító eszközt bevinni tilos! Telefonjaitokat erre a célra kihelyezett trezorokban kell elhelyeznetek a pályára lépés előtt.

 

Milyen korosztálynak ajánlott?

A programon 14. életévüket betöltött személyek vehetnek részt. 14 és 16 éves kor között szülői felügyelet szükséges. 16 és 18 éves kor között a részvétel feltétele, hogy felnőtt is legyen a csapatban.

 

Milyen ruhában menjek?

A labirintus egy pincehelyiségben helyezkedik el, tehát a hőmérséklet az utcán tapasztalthoz képest mindig pár fokkal alacsonyabb. Kényelmes öltözetben gyertek, ami nem akadályoz titeket a mozgásban, hiszen van, ahol szűk helyeken kell áthaladnotok. Hölgyeknek nem ajánlott a magas sarkú cipő viselése, hiszen a pince kövezete nem egyenletes.

 

Van lehetőség értékmegőrzésre?

Jelenleg trezorokban történő értékelhelyezésre van csak lehetőség. A telefonjaitok trezorokban történő elhelyezése a játék megkezdésének a feltétele is egyben.

 

Hogyan lehet időpontot foglalni?

A https://felelemterapia.hu/ linkre kattintva a Foglalás menüpontban tudtok időpontot foglalni.

 

Van-e lehetőség személyesen jegyet vásárolni?

Csak a weboldalon keresztül tudtok időpontot foglalni, személyes jegyvásárlásra nincs lehetőség.

 

Kapok számlát az online vásárlásom után?

Sikeres vásárlás után azonnal megküldjük neked elektronikus formában az elkészült számlát.

 

Nem sikerül az időpontfoglalást rögzíteni, nem tudunk tovább jutni a fizetési oldalon! Mi lehet a baj?

Alapvetően négy csoportra lehet osztani a sikertelen vásárlások okait, indokait, lehet ez kártya jellegű hiba, a kártyához tartozó számlát érintő hiba, technikai, illetve kapcsolati jellegű probléma.

 

Kártya jellegű hibák

  • Ha első alkalommal próbáljuk a kártyát internetes fizetésre használni, könnyen előfordulhat, hogy a kártyánk nem is alkalmas interneten történő fizetésre, emiatt kapunk elutasítást.
  • Egy másik lehetséges ok, hogy a kártyakibocsátó banknál van letiltva a kártyánkon az internetes fizetés, leginkább biztonsági okokból fordulhat ez elő.
    Ebben a két esetben a legjobb, ha a kibocsátó bankunkhoz fordulunk információért.
  • A hibásan megadott kártyaadatokat is ide sorolhatjuk, ezt mindenképp ellenőrizzük a fizetés gomb megnyomása előtt.
    Megeshet, hogy a kártyánk már lejárt, emiatt utasít el minket a fizetési szolgáltató. Ezt elég könnyen ellenőrizni tudjuk a lejárati dátum alapján. A kártyán szereplő lejárati dátum hónapjának végéig elvileg még használható a plasztik darab, vásárlás előtt érdemes ezt is ellenőrizni.

 

Számla jellegű hibák


Ha anno számlanyitásnál, kártyaigénylésnél megadtunk napi limitet, figyeljünk arra, hogy a vásárlásnál költeni kívánt összeg ezt ne lépje túl, vagy ha már vásároltunk korábban ugyanazon a napon kártyánkkal, mindezek összege ne legyen a limit fölött, mivel ez könnyen visszautasításhoz vezethet.
Hó vége felé az is megeshet, hogy nincs már kellő fedezet a számlánkon a tranzakció lebonyolításához, ilyenkor szintén el lesz utasítva a próbálkozásunk. Természetesen hitelkártyáknál ez kicsit másként van, ott a hitelkeret szabja meg, hogy meddig nyújtózkodhatunk.

 

Technikai jellegű hiba


Itt relatíve sok minden lehet, különös ismertetőjele, hogy furcsa hibaüzenetet kap(hat)unk, a fizetőoldalról nem térünk vissza automatikusan a kereskedő oldalára, túl sokáig pörög a „homokóra”, és csak a back illetve a refresh (frissítés) gomb segítségével tudunk visszalépni, stb. Általában ilyenkor automatikusan sikertelen lesz a tranzakciónk, de a legjobb, ha ezt azonnal ellenőrizzük is netbankon keresztül, amennyiben rendelkezünk ilyen hozzáféréssel. Ilyenkor a fizetési szolgáltató megkeresése jelenthet megoldást, ők meg tudják mondani, hogy mi a hiba, illetve folyamatban van-e ennek elhárítása.

 

Kapcsolódási hiba


Hasonló a technikai jellegű hibához, túl sokáig kell várakozni fizetéskor, időtúllépés következik be, nem továbbítódnak az adataink valami apróbb hiba miatt, stb. Ilyenkor elméletben kaphatunk is valami hibaüzenetet, ami ezt leírja, általában megoldás, ha később újrapróbálkozunk.

MI A TEENDŐ?

Kártya- és számla típusú hibajelenségek esetén a számlavezető bankunkat érdemes felkeresni kérdéseinkkel. Szinte biztosan meg tudják mondani, miből ered a probléma, és hogy milyen teendőink vannak, ha sikeresen szeretnénk vásárolni.
Technikai illetve kapcsolati hibák esetén viszont azt kell felkeresnünk, akin keresztül a fizetést bonyolítottuk volna, persze ezt csak akkor érdemes, ha többszöri próbálkozás után is ugyanúgy hibát észlelünk.

Összefoglalva, ha sikeresen szeretnénk vásárolni kártyánkkal az interneten, a fizetés előtt bizonyosodjunk meg róla, hogy a kártyánk alkalmas a netes fizetésre, van elég pénz a számlánkon, nem léptük túl a napi limitet, és az adatok megadásánál figyeljünk arra, hogy minden pontosan szerepeljen a fizetési űrlapon, így nagy eséllyel nem érhet minket meglepetés.

 

Mennyivel előtte érkezzünk?

A sikeres időpontfoglaláskor emailt küldünk Nektek, benne a további teendőitekről, kérjük, hogy figyelmesen olvassátok el! A pince bejáratához viszont az időpontfoglaláskor megjelölt időpontban érkezzetek!

 

Egyéb fontos tudnivalók?

Nem játszhat alkohol, drog, vagy egyéb tudatmódosító szer hatása alatt álló személy!

A pince egész területén tilos a dohányzás!

A szabadulós játék területére mások testi épségét veszélyeztető tárgyat bevinni tilos!

A berendezésben okozott kárt a játékos köteles megfizetni!

Aranyszabály: ha valamihez csak feszegetve, erőltetve, rongálva lehet hozzájutni, akkor rossz nyomon jársz!

Mindenki saját felelősségére vehet részt a játékban.

 

Ha nem találtál választ valamely kérdésedre, fordulj hozzánk bátran!

 

 


© 2018-2022 felelemterapia.hu | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum
powered byForweb - Weboldal készítés